Friday, September 20, 2013

Jak zbadać rekord fiskalnej

To oczywiste, plan finansowy stosują szeroki zakres numerów od jednostki, a także na pierwszy rzut oka może wydawać się niewygodne, aby zobaczyć w dodatku do zrozumienia. Jednym ze sposobów interpretacji podatkowej rekord będzie do obliczenia procentowe, co oznacza, podzielić określonej kwoty od sprawozdania finansowego, po prostu dalej. Wskaźniki finansowe planu mogą być pomocne głównie dlatego umożliwić czytelnikom porównać i Twojej firmy ostatnio spektakl, który składa się z wcześniejszej skuteczności lub w połączeniu z dalszym biznesowego działania, czy dochody dochód oraz zysk netto był lepszy lub mała dla różnych innych długi czas lub inny obiekt. Jeśli chcesz słów i zwrotów, wskaźniki zatrudniające może łatwo wymazać różnicę w wielkości firmy. Nie ma wielu ilorazom całym fiskalnych ocenami. Publicznie stanowiących własność lub obsługiwanych firm wymagane zgłosić tylko jedną stawkę (dochód na objawienie, czy nawet Airs) i prywatny korporacje zazwyczaj nie istnieje żaden rodzaj ilorazów. Ogólnie przyjętych wytycznych przetwarzania (dane GAAP) nie wymagają prawie każdym wskaźniki zawsze być ujawnione, z wyjątkiem EPS dla dowolnie posiadanych spółek. Procenty nie dostarczają ostatecznych odpowiedzi, jednak. Są tam cenne znaki ostrzegawcze, ale zwykle nie są jednym z czynników w pomiarze rzeczywistych zysków dodatkowo efektywności przedsiębiorstwa. Jeden stosunek to jest yeast infection no more rzeczywiście przydatne sygnał rentowności spółki jest obrzydliwe mark up stosunku. To może być marża uncouth podzielone na zasadzie zysków zarobków. Firmy nie discose szczegóły marginesów wewnątrz ich wybór sprawozdań finansowych. Informacja ta jest uważana za mało znanych w przyrodzie i utrzymuje aby chronić ten konkurencja. Procentowy zysk jest bardzo ważne w całej bada szczególną dolnej linii instytucją. To oznacza ilość zysk netto został uzyskany na każdy 100 dolarów związane z zysków ze sprzedaży. Procentowy zysk kilku procent zwykle występuje w większości firm, choć niektóre wybitnie konkurencyjne ceny sektory rynku, np. sprzedawców, a nawet supermarkety pokaże stopy zysku w zaledwie kilka procent.